2014. január 17., péntek

Spórolós paleo nokedlim

Már tegnap este tudtam, hogy ma gulyás leves lesz a menü, így el kezdtem kutakodni, hogy hogyan is kell paleo nokedlit készíteni. A hozzávalók között mindenhol a gesztenyeliszt volt a fő alapanyag. Sajnálatos módon ilyenem nincs itthon, mert a közelünkben nem lehet kapni, és ahogy éjjel bogarásztam a neten, vagy rendelésre, vagy tőlem messze lenne csak. Akkor az ma reggelre nem fog ideérni. Ma reggel kreatívvá tettem magam, és az itthon lévő alapanyagokból elkészítettem a saját, nokedliként viselkedő, spórolós paleo nokedlimet.

Hozzávalók:
- 3 ek őrölt napraforgó mag
- 2 ek őrölt mandula
- 1,5 ek lemnagliszt
- 1 tk himalája só
- 2 egész tojás
- pici víz

Az alapanyagokat összekeverve, egy sűrű, ragacsos masszát kaptam, amit a lobogó gulyáslevesbe belefőztem. Nem esett szét, és ízre is jó.




Ebből a mennyiségből nem kellett mind a levesbe, így a maradékot külön forró sós vízben kb. 2 perc alatt készre főztem, pici kacsazsírral összekevertem, és félreraktam a holnapi pörkölthez köretnek.

Próbáld ki, biztosan sikerülni fog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése