2014. január 28., kedd

Garnéla NOCarb tésztával

Eddig is sok halat ettünk, de észrevettem, hogy amióta paleózunk még több halat ennék. Egyik este is így jártam, de a fagyasztómban konkrétan hal nem volt, de találtam egy kis doboz garnélát. NOCarb tésztát már előzőleg beszereztem, gondoltam itt az idő, és kipróbálom. Hát nem mondom, a garnéla nagyon finom volt, a "tészta" inkább csak pszichésen, ízre semmi extra (inkább íztelen), állagra olyan gumiszerű. Ritka vendég lesz a konyhámban, de néha előfordulhat. :)


A garnélákat olívaolajon megfuttattam, fokhagyma, himalájasó, bors, chili keverékével kicsit pároltam, fél deci száraz fehérborral nyakonöntöttem, majd elpárologtattam róla. Mindeközben felraktam főni a tésztának a vizet, ami egy perc alatt megfőtt.

Az eredmény a képen látható gyors, könnyű paleós vacsora lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése