2014. január 12., vasárnap

Húsos-zöldséges fasírt


Most se tudok írni pontos mennyiséget, mert minden attól függ, hogy hány embernek, hány napra szeretnénk főzni, és melyik zöldséget szeretjük jobban. És nem utolsó sorban mi van otthon. :)
Ettől kreatív a főzés, mert bármiből lehet valami finomat főzni!



Hozzávalók:
- darált pulykahús
- cukkini és karfiol (most éppen ez a kettő volt a fagyasztómban, főzésre előkészítve)
- tojás fehérje (régen sütöttem olyan süteményeket amihez csak a sárgája kellett, így a fehérjéket egyesével lefagyasztottam.)
- egész tojás
- mediterrán vegeta, himalája só
- kókuszzsír


A zöldségeket olívaolajon a fűszerekkel megpároltam, lepirítottam, amikor kihűlt összekevertem a többi hozzávalóval. Kevés kókuszzsírban mindkét oldalán ropogósra sütöttem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése