2014. október 30., csütörtök

"Fiúk kedvence" kuglóf

Ez a süti az alapja a receptnek.
Az ötlet onnan jött, hogy a fiúk azt mondták: "Jobb lenne ez a kuglóf csokoládéval!" Természetesen el is készült.


Hozzávalók
100 g kókuszliszt
Kb. 120 g ToTu (10 tojásfehérjéből frissen készített ToTu)
50 g nyílgyökérliszt
3 M-es tojás
10 ek. eritrit
45 g olvasztott kókuszzsír
2-4 citrom kifacsart leve (illetve 100%-os bio citromlé)
1,5 dl forró vízben elkevert őrölt vanília kivonat
80 g étcsokoládé (85%-os)
½ tk. szódabikarbóna 


Elkészítés
A hozzávalókat jó alaposan összeturmixoltam, annyi citrom levet tettem bele, hogy a nyers tésztában is érezhető legyen. A csokit apró darabokra törtem és belekevertem a ToTu-s keverékbe. Szilikonos kuglóf formába kanalaztam a masszát, majd készre sütöttem 160 fokon, 60 percig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése