2014. február 2., vasárnap

Rántott hús "sült krumplival" paleo módra

A paleo étrendet követőknek sem kell lemondani a vasárnapi rántott húsról/halról és sült krumpliról, csak egy kicsit kell másképp csinálni. Én ma csináltam először, megosztom Veletek, hogy én hogy készítettem.

A kifilézett csirkecombokat kloffolás után besóztam, sóval felvert tojásban megforgattam. A másik tányérban kókuszlisztet összekevertem szezámpehellyel (arányok érzésre), és abban is megforgattam, majd forró kókuszzsírban ropogósra sütöttem.
A krumpli helyett zellert pucoltam, sültkrumpli méretűre felvágtam, és ezeket iskisütöttem.
A rántotthúshoz régen is mindig a nagymamám-féle paradicsomszószt készítettem, most egy kicsit paleosítottam azt is:

A sűrített paradicsomot kevés vízzel elkezdetem melegíteni, beleraktam az ízesítőket: só, bors, szárított petrezselyem, zellerzöld, chili, eritrit. Közben kóstolásssal ellenőriztem. Tejföl helyett kókusztejszínnel habartam be, felforraltam, és már kész is.
Ilyen lett, remélem tetszik Nektek is.
Jó étvágyat, jó főzőcskézést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése