2014. február 14., péntek

Csokis túrós finomság

Ma valami túrós édességet akartam sütni, így keresgéltem a neten. Találtam is valami egészen jól kinézőt, ám de valami nem stimmelt a receptben, mert egy száraz, szétmorzsálódó kakaós édesség lett (persze ezt sem dobom ki, holnap kitalálok belőle valami finomságot), így átgondoltam, hogy mitől nem lett piskóta szerű, és ezekkel az arányokkal sikerült egy nagyon finom kakaós-citromos-túrós paleo süteményt készítenem.

Ez lett belőle, szerintem nagyon finom lett. :)

Hozzávalók a tésztához:
-3 egész tojás
- 10 dkg mandulaliszt (vagy porrá!!! őrölt mandula)
- 2 dkg natúr kakaópor
- 3 evőkanál eritrit
- 1 teáskanál sütőpor

Ezeket összeverés után, egy kisebb, sütőpapírral kibélelt tepsiben, 175 fokon (alsó-felső sütés) 15 perc alatt megsütöttem. Eközben elkészítettem a krémet.

Hozzávalók a krémhez:
- kb. 20 dkg házi ToTu (paleo túró, recept itt)
- 1 dl kókuszkrém
- 5 evőkanál eritrit
- 3 evőkanál citromlé
- 1 teáskanál borbon vanília kivonat
- 1 teáskanál instant zselatin (szerintem el is hagyható, mert elég sűrű volt)

Ezeket összekeverve, a már kihűlt kakaós lapra egyenletesen rákentem, és natúr kakaóporral megszórtam (lehet 80% lereszelt csokival is, de most nem volt itthon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése