2015. január 25., vasárnap

Villámgyors, puha pogi (paleo)

Olvasva a sok paleo pogácsa receptet, hirtelen, de azonnal azt kellett ennem, ámde se sertésháj, se Totu nem volt itthon, így egy sokkal egyszerűbb pogácsát szerettem volna sütni de azonnal.

Volt már 1-2 kisérletem pogácsaügyben, elsőre mindig jónak tűntek, aztán másnapra egy száraz, tömény valami lett belőle (persze megettük, ki nem dobtam), így egy időre el is ment a kedvem tőle.

Most újra nagy lelkesedéssel nekiálltam, és ez ilyen lett: pihe-puha (még 2 nap múlva is), magas, jó ízű és villámgyors!




Hozzávalók
12 dkg őrölt mandula
12 dkg szezámpehely
2 evőkanál zsír (nem kókuszzsír, más állati)
3 egész tojás
3 marék reszelt parmezán sajt
1 mokkáskanálnyi szódabikarbóna
kevés citromlé
tetejére reszelt sajt

Elkészítés
Gépi keverővel egyneművé dolgoztam, és kisebb kerek szilikonos formákban 175 fokon 30 perc alatt készre sütöttem.

Teszteltem nem paleozó barátokon, így bátran ajánlom, akár vendégeknek és vendégségbe is!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése