2015. január 18., vasárnap

Banános-kakaós muffin

Most megint egy pár perc alatt összeállítható, nagyon egyszerű, ámde nagyon finom édességgel jövök, és ami a legjobb benne, hogy a kezdő szakácsoknak is sikerélményt ad, mert biztosan nem esik be a teteje!



Hozzávalók
3 db tojás
1/2 ek útifű maghéj
5 ek apró szemű kókuszreszelék
1 db banán
fél kk vaníliaport
1 mk szódabikarbóna
1/2 ek almaecet
2 ek eritrit
1/2 marék mazsola (elhagyható, vagy helyettesíthető más aszalt gyümölccsel)
1 ek holland cukormentes kakaó

Elkészítés
A tojásokat botmixerrel összeturmixoltam, majd a banánt, és a többi hozzávalót hozzáadva azzal is turmixoltam egy kicsit. Szilikonos muffin formába öntöttem a viszonylag híg masszát, aztán előmelegített, 180 fokos sütőben 20 perc alatt készre sütöttem. 
Poreritrittel megszórva tálaltam, de igény szerint mindenmentes lekvárral is fogyasztható.

Ebből a mennyiségből 6 darab lesz.





A receptet a paleomotivátoron találtam, csak egy picit módosítottam. Köszönöm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése