2015. január 19., hétfő

Tejszínes garnélák tésztával

Lehet, hogy lassan már unalmas, de megint egy 5 perc alatt elkészíthető meleg főételt készítettem.


Tény és való, hogy a tészta meg volt már főzve (megmaradt valamelyik napról),
de a száraz palo tészta is megfő addig, amíg a garnélás mártás elkészül.
Ma nem ezt akartam enni, de miután az ALDI-ban le volt akciózva az előfőzőtt, dobozos garnélarák, így rögtön tudtam, hogy azt fogok ebédelni.

Elkészítés
Olíva olajon átpörgettem 2 gerezd laskára vágott fokhagymát, a garnélákat rádobtam, sóztam, borsoztam, felöntöttem kevés mandula tejszínnel, kicsi őrölt chilivel együtt átkevertem, és már készen is volt. A felmelegített tésztára öntöttem, és a balkonládából lecsippentett friss petrezselyemmel tálaltam, és gyorsan el is fogysztottam! :)
Aki szereti a tengeri ételeket, annak kiváló, laktató, és gyorsan elkészíthető főétel.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése