2015. január 17., szombat

Energia bon-bon (paleo)

Pillanatok alatt elkészíthető, nagy sütés-főzés tudományt nem igénylő, rengeteg energiát adó édesség, tényleg pár perc alatt.


Hozzávalók 
20 dkg dió, mandula, kesudió, paradió keveréke (bármelyik jó magában is, én csak dióból készítettem)
3 szem datolya
3 szem aszalt sárgabarack
3 szem aszalt szilva, de lehet 1 kis marék mazsola is
1 ek. cukrozatlan kakaópor
1,5 ek. olvasztott kókuszzsír
1 mk citromhéj por
100%-os citromlé, narancslé (érzésre)
ízlés szerint poreritrit (vagy más paleo édesítő por alakban)
 Elkészítés
Késes aprítóban, vagy botmixerrel egyneművé dolgoztam, szilikonos bon-bon formába töltöttem, majd pár percig a fagyasztóba tettem, onnan a hűtőbe, és amikor már teljesen felvette a formák mintáját tálaltam. Ebből a mennyiségből 30 db lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése