2014. július 29., kedd

Tengeri hal paradicsomsalátával

Az egyszerű saláták már gyerekkoromban is kedvencem voltak,így, most a nagymamám káposztasalátáját, és anyukám paradicsomsalátáját* keverve paleosítottam (nem sokat kellett változtatni), egy nagyon finom és gyors vacsorát készítettem.


A tengeri halat megszórtam halfűszerrel és olíva olajjal meglocsoltam, sütőbe raktam, és 180 fokon készre sütöttem. Közben a lilahagymát félholdra vágtam, a kertből frissen szedett paradicsomot felvágtam, sóztam, borsoztam, összekevertem, majd a frissen szedett, apróra vágott petrezselyemmel megszórva és extra szűz olíva olajjal meglocsolva tálaltam. Természetesen másfajta hallal is elkészíthető.



Igazán gyors, és finom vacsora lett belőle, de nagyon meleg napokon főételnek, ebédre is kitűnő választás.





* A bélrendszeri betegségekben szenvedőknek a paradicsom, padlizsán, paprika nem ajánlott, a többiek mértékkel fogyaszthatják. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése