2014. július 14., hétfő

Mamma mia! - Paleo Pizza II.

Volt már pizza a blogon, de pizzából soha nem elég.
Múlt héten az ihlet is megérkezett (Menteskonyha formájában).


Hozzávalók a tésztához
3 tojás
4,5 ek tápiókaliszt
3 ek szezámliszt
2 ek lenmagliszt
4 ek kókuszliszt
1 kk szódabikarbóna + citromlé
só, bors, őrölt köménymag

Mindent összekeverünk és vizes kézzel (!) formázzuk kör alakúra, vagy ahogy kedvünk tartja. 170 fokon 20 percig sütöttem, alsó-felső sütésen.

Hozzávalók a pizzaszószhoz
sűrített paradicsom
egy gerezd fokhagyma, felaprítva
szárított oregánó, bazsalikom, petrezselyem (a friss csak megégne)
víz

Mindent összekeverünk, vízzel hígíthatjuk. Én egy kicsit hagytam állni, hogy a szárított fűszereknek egy kicsit megpuhuljanak.


Amint az alap megsült, rákentem a szószt és hagymát szórtam rá, majd vissza a sütőbe amíg a hagyma megpuhult (mivel előtte besóztam a hagymát, ez csak 5-6 perc volt).




Végül a feltétek: prosciutto crudo, oliva, parmezán és mindenmentes virsli. Újabb 5-6 perc és ehetünk is!



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése