2014. július 27., vasárnap

Resztelt csirkemáj zöldséges tócsnival

Miután főzési tudományom alapjait Édesanyámtól tanultam, így a resztelt máj receptjét is az Övéből paleosítottam.

A kockára vágott hagymát sertészsíron megdinszteltem, majd kevés szezám maglisztet pirítottam rajta, majd meghintettem egy kevés piros paprikával. A megtisztított, félbe-negyedbe vágott csirkemájat (természetesen bármilyen májból is lehet) átpörgettem rajta, 1 kávéskanál ecettel megpirítottam. Ha nem ereszt levet, akkor egy kevés fizet kell ráönteni, picit főzni, és máris kész. A végén sóztam, borsoztam.


A tócsnihoz, tetszőleges mennyiségben vékonyra reszeltem sárgarépát, patisszont, cukkínit, édesburgonyát. Összekevertem, picit sóztam. Miután levet eresztett, jól kicsavartam, majd egész tojásokkal, tojás fehérjével, szezámmag liszttel, fokhagymával, sóval, borssal összedolgoztam, pogácsákat formáztam és forró sült sertészsírban kisütöttem.
Laktató, mégis könnyű főétel.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése