2014. július 12., szombat

Kreatív Paleo fagylalt

Mivel újra kisütött a nap és a jó idő is visszatér hozzánk. Úgy döntöttem a szombat délutáni desszertünk nem lehet más, mint fagylalt.



Fagyasztottunk le epret és banánt is, így csak egy konyhai aprítóra volt szükségem.



Epres
fagyasztott eper
2 evőkanál kókusztej
1 kávéskanál eritrit
vanília eszencia

Simára turmixoltam az aprítóban és visszaraktam a fagyasztóba, hogy fagyis kanállal szép gombócokat tudjak formálni belőle.




Banános
fagyasztott banán
2 evőkanál kókusztej
1 evőkanál kakaópor
pici fahéj és vanília eszencia

A banán édessége teljesen elég volt, nem volt szükség édesítésre. A tetejét megszórtam aszalt vörösáfonyával és durvára tört kesudióval. Az elkészítés ugyanaz, mint az epresnél.

Próbáljátok ki, gyorsan elkészíthető és nekem teljesen visszaadta a "fagylalt élményt". :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése