2014. március 13., csütörtök

Rántott hús pürével

A vasárnapi húsleves-rántott hús kombó a paleo étrendben is lehetséges, most még hétköznap van, de kipróbáltam, hogy megállja-e a helyét vasárnap is. És, IGEN! Pont ugyanúgy működik, mint régen, csak talán most még finomabb. Az egészségesebb szót meg se említeném. :)
Én most csirkemellet rántottam ki (szerintem bármilyen más hússal is működik), a panír: kókuszliszt-tojás-kókuszliszt volt, majd kókuszzsírban kisütöttem.
A "krumplipüré": 100% fehérrépa sós vízben megfőzve, a főzőlé 1/3-ával összepürésítve.  Miután a férjemnek túl fehérrépa ízű volt (bár még életében nem evett fehérrépát), így ízesítettem sóval, borssal, szerecsendióval, tisztított vajjal (ghi), parmezánnal.

Kitűnő főétel lett, szerintem a nem paleosok is jóízűen megennék.
Persze, csak ha marad Nekik. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése