2014. március 18., kedd

Párizsi bundában sült hal

A párizsi bunda receptjét itt, a neten találtam, köszönet érte, mert nagyon finom, omlós lett, így legközelebb a csirkét is így panírozom.



Hozzávalók:
- 12,5 dkg tojásfehérje rúd
- 2 db L-es tojás
- 1 evőkanál nyílgyökérliszt
- 1 evőkanál bármilyen szobahőmérsékletű zsír
- bors, só

Elkészítés:
Jól összeturmixolni a hozzávalókat.
A halakat/húsokat nyílgyökérlisztbe forgatni, majd a masszába, majd kisütni olajban, zsírban.4 db S méretű tojás

2 evőkanál nyílgyökérliszt

1 evőkanál kacsazsír

ízlés szerinti fűszerek ( nekem fokhagymás só

Elkészítése:

a hozzávalókat jól össze turmixoltam. A melleket nyílgyökérlisztbe

forgattam majd a masszába és forró kacsazsíron ki sütöttem a zsiradékba tettem egy kis sót hogy ne fröcsögjön kb 7 -8 perc


Házi tartárt készítettem hozzá, természetesen paleo összetevőkből.

Ez a panírmennyiség 6 közepes szelet panírozásához volt elég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése