2014. március 18., kedd

Brassói aprópecsenye

Megkívánva a brassóit a férjem nagy örömére el is készítettem. Igazából semmi más különbség nincs a hagyományos és a paleo változat között, csak a krumpli helyett, kockára vágott, sült zeller volt a köret. A legnagyobb dicséret az volt, hogy a férjem azt mondta, hogy finomabb volt, mint a hagyományos! Ez azért nagy elismerés, mert Ő még életében nem evett zellert, se az állagát, se az ízét, se az illatát nem bírja. Most nem volt sok választása, mert ezt főztem! :)


Így készült:

A hagymát félholdra vágva üvegesre pároltam, félúton apróra vágott húsos szalonnát tettem hozzá. Közben kockára vágtam a pulyka combokat, fehéredésig sütöttem, hozzákevertem fél fej lapjára szeletelt fokhagymát, sóztam, fehérborsoztam. Amikor kifehéredett, és jól kiengedte a levét, pici vízzel felöntöttem, utána ízesítettem, és készre főztem. Közben kisütöttem a felkockázott zellert, és a kész húshoz kevertem. Bármilyen savanyúsággal ünnepi étel lehet.


Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése