2014. november 3., hétfő

Avokádókrém


Hozzávalók
2 db érett avokádó
citromlé
olívaolaj
só, bors
római kömény

Elkészítés
Az avokádókat kimagoztam és egy tálba tettem az összes hozzávalóval.
Az én "titkos" hozzávalóm a római kömény, friss, enyhén citrusos ízt ad a krémnek (padlizsánkrémhez is ezt szoktam használni).
Végül villával krémesre nyomkodtam, használhatunk botmixert is, de szeretem ha vannak benne nagyobb avokádó darabkák is.

A sós rúd receptje itt érhető el.




És, hogy a magokat is felhasználjam valamire. Úgy döntöttem, kigyökereztetem őket. Már csináltam és sikerrel is jártam, csak türelmesnek kell lenni, amíg a kis gyökérke szétfeszíti a magot belülről. De ha ez megvan, már villámgyorsan növekszik.
Csak négy fogpiszkálót kell bele szúrni, ahogy a képen is látszik és egy pohárra tenni, úgy hogy a víz félig ellepje. Bevallom, kicsit csaltam mert a magok aljból egy kicsit levágtam, szerintem így gyorsabban szívja magába majd a vizet. Ezután nincs más dolgunk, mint türelmesnek lenni, amíg gyökeret ereszt, és utána már el lehet ültetni. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése