2014. szeptember 26., péntek

Csupa-csokis tekercs


Piskóta alaphoz:
6 tojás
5 púpos ek. eritrit
2 ek. kakaópor
+1 ek eritrit és pici só

A tojásokat szétválasztottam, a fehérjéket pici sóval felvertem, majd 1 evőkanál eritrittel tovább habosítottam.
A sárgájákat az eritrittel fehéredésig kevertem, majd beleforgattam a fehérjehabot. Tepsibe öntöttem a keveréket, és 175 ˚C, alsó-felső sütésen 20 percig sütöttem. Amint elkészült, vizes konyharuhával és a sütőpapírral feltekertem és állni hagytam amíg kihűlt.


Krémhez:
2 doboz cocomas (1 doboz 200 ml-es, néhány napja már a hűtőben volt)
1 ek. eritrit
1,5 ek. kakaópor

A kókuszkrémet felvertem, hozzáadtam az eritritet és a kakaóport, majd ezekkel is kevertem egy kicsit. A már kihűlt piskótára kentem és feltekertem.

A mázhoz:
kakaópor
eritrit
annyi kókusztej amennyit a kakaó felvesz.

Összekevertem a hozzávalókat és az elkészült tekercsre öntöttem.




Néhány órára a hűtőbe raktam, amennyire volt türelmem (azt hiszem ez olyan 1-1,5 óra lehetett).



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése