2014. szeptember 23., kedd

Padlizsánkrém tökmagos kenyérrel (paleo)

Már régóta nem majonézesen csináltam a padlizsánkrémet, de most még azt a receptet is palosítottam. Nem volt bonyolult, és ízre is nagyon finom lett.

A félbevágott padlizsánokat olíva olajjal meglocsoltam, sóztam, borsoztam, majd sütőben megsütöttem. Amikor puhára sültek, egy fa késsel a belsejüket kikapartam. Sok összenyomott fokhagymát tettem bele, plusz só, bors, római kömény volt a fűszer. A görögjoghurt helyett most kókusztejszínt és citromlevet tettem hozzá, ezekkel alaposan összekevertem. Minden fűszerből annyit tettem bele, hogy ízre jó legyen. Amikor már jónak ítéltem, egy nagy csokor petrezselymet apróra vágtam, belekevertem, és már készen is lett a finom, egészséges reggeli, vacsora.
Csak a színharmónia miatt feldobtam egy kevés csécsei szalonnával, és lilahagymával. :)

Kétféle tökmagos paleo kenyérrel tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése