2014. szeptember 23., kedd

Habcsók szilvaöntettel (paleo)

A madártejkészítésemből megmaradt egy nagyobb adag felvert tojásfehérje, így gondoltam, hogy gyors sütiként habcsók lesz belőle. Gyerekkoromban nem szerettem, mert nagyon édes, és nagyon kemény volt, na majd én és most! Mondhatom egész jó lett! :)
Többféle receptet is találtam, alapötletnek mindegyik jó volt, így ezekből csináltam meg a sajátomat.

A kevés sóval felvert tojásfehérjékhet 2-3 evőkanál eritritet és egy kevés citromlevet adtam. Amikor már kőkemény lett a hab, akkor fagyiskanállal egy sütőpapírral bélelt tepsibe szedte, 150 fokos sütőben kb. 1 órán át sütöttem.

Nem lett olyan kemény és száraz, mint a bolti, így nekem ez jobban ízlik. Paleo szilvalekvárral tálaltam, de mármilyen gyümölcsöntettel, -lekvárral, vagy magában is finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése