2014. április 4., péntek

Spenótos tészta garnélával

A férjem kérésére készítettem spenótos száraztésztát, ami ma lett tesztelve. 
Sajnos arányokat most sem tudok írni, mert a fagyasztott spenót kiolvasztása,
és lecsöpögtetése után is vizes volt, így mindenféle liszteket, plusz tojást és sót kellett rakni hozzá, hogy nyújtható legyen. A küzdelmem végül is megérte, külsőre is szép,
és tutira spenótos (nem zöld ételfestékes) széles metélt tésztát csináltam.





A garnélákat olíva olajon átpörgettem, nyakon öntöttem kókusztejszínnel, ízesítettem citromlével, sóval, borssal, chilivel, a tetejére egy leheletnyi chedar sajtot reszeltem.


Mondhatom, hogy nagyon finom és laktató ebéd lett belőle!


2 megjegyzés:

  1. Szia! Milyen liszteket használtál a tészta elkészítéséhez? Köszi. Éva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Elnézést a késői válaszért. A tészta nyílgyökér lisztből, tápióka keményítőből és mandulalisztből áll. Üdvözlettel: Mariann

      Törlés