2014. április 23., szerda

Csokis chiapuding

Szerintem fontos megemlíteni, hogy a chia mag gluténmentes, így bármilyen diétába könnyedén beilleszthető és így a paleo étrendbe is.


Hozzávalók:
2 evőkanál chia mag
2 teáskanál natúr kakaópor
eritrit, ízlés szerint
vanília kivonat
pici fahéj
1,5 dl kókusztej
2 evőkanál víz

Elkészítés:
A kókusztejet és a vizet egy pohárba öntöttem és fél percre beraktam a mikróba, hogy fel tudjam oldani benne a kakaóport. A chia kivételével, minden hozzávalót elkevertem a kókusztejben. Egy zárható tetejű üvegbe raktam a chia magokat, majd ráöntöttem a kakaós keveréket, lezártam az üveget és betettem a hűtőbe.

Már egy óra után látható volt, hogy elkezdtek megdagadni a szemek, így egy kicsit átkevertem, és hagytam még a hűtőben.

Kb. 6 óra kell, hogy teljesen megduzzadjanak a szemek. Én este 7 körül készítettem és hagytam egész éjszakára a hűtőben állni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése