2014. június 8., vasárnap

Velő tojással, paleo bagettel

PE (Paleo Előtt) is nagyon sokszor készítettem a családomnak velőt, tojással, vagy csak hagymával, de amióta tudom, hogy paleo, azóta még többször. Színtiszta fehérje, mi nagyon szeretjük, akár paleo kenyérrel, zsömlével, bagettel, vagy mindezek nélkül, csak zöldséggel, nagyon-nagyon laktató reggeli, vagy főétel lehet belőle. Az elkészítése igen egyszerű, és gyors.





A hagymát félholdra vágva megdinszteltem, közben a velőt megszabadítottam a hártyáktól, és csíkokra vágtam. A megpárolt hagymára tettem a velőt, pár perc alatt készre főztem/sütöttem. Most tojással készítettem (nagyon finom anélkül is, ezt itt már olvashattátok), így rádobtam a tojásokat, sóval, jó sok borssal fűszereztem, és paleo bagettel (recept itt), és idény zöldségekkel tálaltam. Jó étvágyat, ehhez a gyors, laktató paleo ételhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése