2014. május 14., szerda

"Paprikás krumpli" és kovászos uborka (paleo)

A paprikás krumplit pont ugyanúgy készítettem, mint régen, csak krumpli helyett, édesburgonyát használtam.


A disznózsíron megpirítottam a szalonnát, majd megpároltam a kockára vágott hagymát. Amikor készen lett, piros paprikával megszórtam, majd átpörgettem rajta a kétféle, felkarikázott, házi kolbászt, hogy jól kijöjjenek a finom ízek. Ezután a vastagabb hasábokra vágott édesburgonyát átpörgettem rajta, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy éppen csak ellepje. Amikor majdnem megfőtt a krumpli, hozzáadtam a magas hústartalmú, glutén- és laktózmentes debrecenit, és virslit. Egyet rottyant, és már készen is lett.

Mondhatom, hogy nagyon-nagyon finom lett!




A kovászos uborkát is ugyanúgy tettem el mint PE (paleo előtt), csak kenyeret nem tettem a tetejére, és láss csodát (illetve, én már láttam): ugyanúgy felforrt, mint az élesztős kenyérrel. Annyit viszont észrevettem, megtapasztaltam, hogy 1,5 nap alatt készen lett, míg a kenyeres verziómnál 3-4 nap is kellet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése