2014. május 22., csütörtök

Panna cotta datolyával

Hozzávalók:
2-3 evőkanál citromlé
1/2 zacskó zselatin express
30 dkg ToTu
2 evőkanál cocomas
édesítő ízlés szerint
vanília aroma




Elkészítés:
A zselatint a kókusztejszínnel felvertem (lehet más magtejszínnel is), majd a többi hozzávalóval összeturmixoltam. A krémet szilikon sütőformákba öntöttem, és hűtőbe tettem, minimum 3 órára, még jobb egy egész éjszakára.
Én most datolya öntetet készítettem hozzá, de ízlés szerint mehet rá gyümölcs, lekvár, csoki öntet, citromkrém, stb.

1 dl víz
1 púpozott ek. zselatin
30 dkg totu
2 ek. cocomas
édesítő (ízlés szerint)
vanília (őrlővel érzés szerint, aromával 2 kupaknyi)
A citromlevet a vízzel feltesszük főni, amikor langyos, hozzáadjuk a zselatint, és folyamatos kevergetés mellett felforraljuk. Levesszük a tűzről, és hagyjuk kihűlni. A már langyos zselatint a többi hozzávalóval összeturmixoljuk. A krémet szilikon sütőformákba öntjük, és berakjuk a hűtőbe min. 2-3 órára.
Ízlés szerint mehet rá gyümölcs (eper, málna a legjobb), lekvár, csoki öntet (kakaó+kókuszolaj+édesítő), kókusz stb.
Ebből az adagból 6 db lett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése