2015. szeptember 10., csütörtök

Csirkemell sajtmártással, tésztával (paleo)

A kicsit hűvösebb idő miatt, ma kivételesen valami tésztás ebédre vágytam. Miután kicsit raktározós vagyok, így pontosan tudtam, hogy mi van a fagyasztóban és a spájzban, ezért egy perc alatt nyílvánvaló lett, hogy egy tejszínes-sajtos csirke lesz tésztával.

Kb. 10 perc alatt elkészült, és nagyon finom lett.

A napraforgóbél lisztes orsó tésztát himalája sós vízben megfőztem. Amíg a víz felforrt, és a tészta megfőtt, a hús is elkészült.
A kétféle szalonnát wokban zsírjára sütöttem, majd a csíkokra vágott csirkemellet átpörgettem rajta. Mandulatejszínnel felöntöttem, és befűszereztem (só, fehér bors, fokhagyma, szárított petrezselyem). Amikor már késznek gondoltam, 2 kocka grana padano sajtot beletettem, és olvadásig kevergettem. Ezidő alatt a tészta is pont megfőtt, leszűrés után tálaltam, és jóízűen elfogyasztottam.

Ilyen lett:


Természetesen lehet variálni még, reszelt parmezánnal, vagy sajtnélkül, gombával, akár julienre vágott zöldségekkel, csak a fantázia szab határt.

Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése