2015. április 5., vasárnap

Csokipudingos torta

Torta

A recept linkje itt, cseresznye nélkül sütöttem, csak a piskóta alapot. Kerek, kapcsos torta formában sütöttem, és rácson kihűtöttem.



Csokipuding

Hozzávalók
3 tojás sárgája
por eritrit ízlés szerint
natúr kakaópor megint csak ízlés szerint, én olyan 5 ek körül raktam bele
0,5 l kókusztej
1 tk konjak liszt (elhagyható, de akkor több tojássárgája kell bele, hogy besűrűsödjön)

Elkészítés
A kókusztejet kis lángra raktam, melegedni, A többi hozzávalót egy tálban csomómentesre kevertem, és a már meleg kókusztejet szép lassan adagoltam hozzá, mindig simára keverve. Amikor már a tányér oldalán éreztem, hogy elég meleg a keverék, visszaöntöttem és sűrűre főztem a pudingot.

A torta alapot ketté vágtam és megkentem a pudinggal, majd a tetejét és az oldalát is.



Díszítés

Hozzávalók
1 tk kókuszzsír
3-4 ek kakaópor 
1 ek por eritrit

Elkészítés
Kis lángon összemelegítjük az egészet és pár percet hagyjuk hűlni, majd a már kész torta tetejére csorgatjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése