2016. november 1., kedd

Sütőtökös puszedli

Eredeti recept innen.



Tudom, még kicsit korai kijelenteni, de ennek a sütinek teljesen Karácsony hangulata van! Így rossz nem is lehet!

Mandarinos sütőtök lekvár nem volt itthon, de a házi sárgabarack lekvárhoz hozzáturmixoltam a sült sütőtököt, és valami fantasztikus lett belőle. Valamint mandula se volt itthon, viszont mandulaliszt igen, így ezzel helyettesítettem, csak a lekvárból raktam bele többet.

A recept pedig így alakult:


Hozzávalók
10 dkg mandulaliszt
12 dkg zöldbanánliszt
1 tk szódabikarbóna
1 ek citromlé
10 dkg kókuszzsír, olvasztva
mézeskalács fűszerkeverék, ízlés szerint
25 dkg sült sütőtökös sárgabaracklekvár
5 dkg méz
5 dkg eritrit
por eritrit, a forgatáshoz


Elkészítés
Az elkészítés nagyon egyszerű, minden hozzávalót összekevertem és hűtőben pihentettem 30 percig.
Nedves kézzel golyókat formáztam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam. 175 fokon 18-22 percig sütöttem.
Amíg, még meleg, beleforgattam porrá őrölt eritritbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése